Parking i garaż rowerowy

Zgłaszanie problemów z dostępem do parkingu na ul. Nieszawskiej oraz garażu rowerowego

Aby zgłosić problem z dostępem do w/w punktów należy w zgłoszeniu podać:

  • imię,
  • nazwisko,
  • nr albumu (lub inne cechy charakteryzujące kartę - w przypadku studenta ELS),
  • opisać problem z podaniem:
    • miejsca,
    • daty,
    • godziny,
    • lokalizacją czytnika (np. czytnik wjazdowy przed budynkiem WF)
    • zachowaniem czytnika przy zbliżeniu do niego karty (np. brak reakcji lub zapala się pomarańczowa dioda i słychać pojedynczy, krótki sygnał dźwiękowy).

Zgłoszenia należy kierować na adres: kontrola.dostepu@put.poznan.pl

UWAGA!

  • legitymacja studencka/doktorancka musi być w okresie jej ważności (musi być  przedłużona),
  • student/doktorant musi być studentem/doktorantem (np. skreślenie z listy studentów powoduje  zablokowanie legitymacji),
  • karta nie działa w przypadku zastosowania prawa do odmowy nadania  uprawnienia (np. za niestosowanie się do regulaminu)
  • uprawnienia powinny zostać przyznane po 24h od złożenia wniosku. Aktualny stan zgłoszenia można sprawdzić w serwisie eKD w zakładce "Zgłoszenia (tickety)".

W przypadku "braku reakcji czytnika" może okazać się konieczne złożenie 
reklamacji w dziekanacie.